 . Kufr bomba: dokonale rovna plocha i po sklopeni zadni rady sedadel, spousta prihradek - hned za nakladaci hranou, ktera je zaroven s plochou kufru je jedna hluboka, za ni je nekolik melkych. V kufru je i zasuvka na 12V, roleta klasika, vyndavaci. Pate dvere vyklopne tak, ze se pod ne vleze i clovek 190cm vysoky.
. Kufr bomba: dokonale rovna plocha i po sklopeni zadni rady sedadel, spousta prihradek - hned za nakladaci hranou, ktera je zaroven s plochou kufru je jedna hluboka, za ni je nekolik melkych. V kufru je i zasuvka na 12V, roleta klasika, vyndavaci. Pate dvere vyklopne tak, ze se pod ne vleze i clovek 190cm vysoky.Cena bude o 30tis. vyssi oproti kratke verzi. O kolik bude drazsi verze 2.0CRDi oproti 1.6CRDi nevedeli (cenove to odhaduji o 40tis. oproti 1.6CRDi, pac takovy rozdil je v teto motorizaci u Hyundai i30). K te 1.6 CRDi bude i automaticka prevodovka, pro toho koho to zajima.
Tempomat bude mozny ve verzi 2.0 CRDi tak i 1.6 CRDi, dokonce i to radio s integrovanou navigaci bude k mani (na cestinu ale mame zapomenout), cenu mi vsak nerekli... na xenony jsem se bohuzel nezeptal - ale vzhledem k absenci ostrikovacu svetel v jakekoliv verzi, xenony asi nebudou. Dale bude mozno volit i destovy senzor a elektrochromaticke zpetne zrcatko. Drobnosti jako sklopna vnejsi zpetna zrcatka nejsou prilis dulezita...
 
 Jsem na tu karu zvedav. Nevim o kolik bude tezsi, nez kratsi verze a co zmena rozlozeni hmotnosti udela s jizdnimi vlastnostmi. Doufam ze nic a doufam ze tuto zmenu nepociti ani motor 1.6CRDi, ktery me naprosto dostal.
 Kia Ceed SW je muj horky favorit!!! Uz aby se zacala prodavat
  Kia Ceed SW je muj horky favorit!!! Uz aby se zacala prodavat  




