Rio 1.5 CRDI

igy
Příspěvky: 59
Registrován: stř led 17, 2007 1:29 pm

Příspěvek od igy »

Ten start jsem teď dořešil, po 3 dnech, kdy jsem nestartoval, auto nastartovalo v pohodě, ale jakmile jsem zapnul světla, tak se motor okamžitě téměř zastavil. Takže zítra jdu do servisu a hoši budou mít co dělat. Sice mi to moc nevěří, ale budou muset. Přeci se to na nějaké diagnostice musí projevit, když na to přijdu já, naprostý amatér.
Reklama
 

birnes
Příspěvky: 7
Registrován: pát říj 14, 2005 7:16 pm

Příspěvek od birnes »

Diagnostika? Nebyl bych takovy optimista ja jezdil na diagnostiku s prerusenym dratkem tri mesice nez nato prisli. Spise zkusenosti a chut mechaniku.
kia mechanik
Příspěvky: 52
Registrován: stř pro 20, 2006 11:04 pm

Příspěvek od kia mechanik »

birnes píše:Diagnostika? Nebyl bych takovy optimista ja jezdil na diagnostiku s prerusenym dratkem tri mesice nez nato prisli. Spise zkusenosti a chut mechaniku.
přesně tak... :lol:
ivošek
Příspěvky: 37
Registrován: sob srp 12, 2006 9:46 am

OTÁČKY u Ria

Příspěvek od ivošek »

Co se týče kolísání otáček u 1,4, tak korejci o tom vědí, jen stále nemohou přijít na bolístku, která vše způsobuje. Každopádně nezoufej, oni se inženýři z Koreje polepší a co nevidět dají tento problém do pořádku.

Kolega v práci s Riem 1,4 také jezdí a potvrzuje mi tím to co říkáš, že když je kolem nuly až tří stupňů, nastanou mu tyto výkyvy také.
Karel
Příspěvky: 6
Registrován: pát črc 14, 2006 12:43 pm

Studené starty Rio 1.4 benzín

Příspěvek od Karel »

Potvrzuji problémy při stud.startech u motoru 1.4 benzín.Mě to blbne tak,že nastartuji (absolutně bez problému) a po krátké chvilce klesnou otáčky téměř na hranici zastavení,v tom si motor sám přidá otáčky tak na 1400-1600 ot.Takhle se to opakuje 3-krát zasebou a pak je vše OK.Problém jsem konzultoval KIA Pelhřimov,ale jelikož autosalon otevřeli nedávno tak nemají ještě diagnostiku.Tento problém řeší i Hyundai přehráním soft. v řidicí jednotce,ale ne u každého dealera.Tak doufám,že i KIA toto vyřeší co nevidět.(nechci poslouchat výmluvy o tom,že si to sedne až najedu víc kilometru atd.). :evil:
igy
Příspěvky: 59
Registrován: stř led 17, 2007 1:29 pm

To je přesně ono

Příspěvek od igy »

No to je přesně ono - po nastartování ty dva až tři cykly poklesu a zvýšení otáček a pak pohoda. No mě se dneska ráno stalo, že jsem po 2 dnech co jsem sloužil na záchrance a auto bylo venku na mrazu, nastartoval až na 3. pokus - startér točil v pohodě, ale motor ani neblafl. Taky si myslím, že bude někde chyba v řídící jednotce, protože v létě jsem měl zase pocit, jako bych startoval se "sytičem" - vysoké otáčky po startu a nějak se jim nechtělo dolů.
Teď jedu na lyže, tak jim to tam nechám, ať se hoši snaží.
MK
Příspěvky: 27
Registrován: čtv úno 01, 2007 4:25 pm
Bydliště: Rožnov p. R.

Starty

Příspěvek od MK »

Stejné kolísání otáček po startu mám i u svého auta. Dnes jsem se telefonicky domlouval na 1. garančku a říkal jsem o tom mechanikovi a ten prohlásil, že se s tím ještě nesetkal :roll: Jedu tam příští pondělí, tak jsem zvědavý, jak dopadnu.
KIA Rio II 1,4 LX+ Tropical Red
bruzekp
Příspěvky: 10
Registrován: stř úno 22, 2006 9:07 pm

75000 km

Příspěvek od bruzekp »

Garanční prohlídka na 75 tis. km. Zvuky zespodu auta byl utržený držák na motoru. :shock: . . Praskání žárovek skončilo změnou značky žárovky :idea: ... Na garanční kontrole uznali vrzající sedačku jako závadu a objednali novou kostru sedadla. Sedačka se bude muset přečalounit... Musel se objednat nový klínový řemen, protože při studených startech byly slyšet pazvuky od řemene. Cena za gar. prohlídku 6700,- s DPH(výměna oleje a filtru, náplň klima, nějaké drobnosti a práce).
Zalíbil se mi Ceed... Kdyby někdo chtěl mé Rio - možnost přenechání LS.
bruzekp
Příspěvky: 10
Registrován: stř úno 22, 2006 9:07 pm

Těsně před koncem záruky

Příspěvek od bruzekp »

Riu už bude v listopadu dva roky a na tachometru necelých 93 tis. km. Garanční kontrola na 90 tis. km stála 5600 kaček. Ještě jsem objednaný na kukačku- něco vrže v kufru-prý těsnící guma. Spíš si myslím že nějaký plast. Před garancí a taky před dovolenou (asi 14 dní) mi nedal jeden mladík přednost a já mu to dal na "komoru". Náraz přední částí mého vozu do jeho pravého boku asi ve 40 km rychlosti. Dost mě překvapilo, že jsem jel smykem 30 metrů na mokré vozovce a nefungovalo ABS. Jindy při brždění třeba na písku ho na pedále cítím, někdy až moc dlouho. Ale při blokování kol v přímém směru se neuvedlo v činnost.... Další drobnost- bagy nebouchly... Možná malá rána.... Zlomená kapota, prasklý nárazník, světlo, oba chladiče, příčka atd. Oprava 97 tis. Kč :shock: Ale vaky nebyly venku. Možná dobře-třeba pak by škoda byla vyšší než cena auta a bylo by na odpis :P . Co se týče spotřeby: dovolená Itálie - cesta tam asi 880 km v noci (celkem 12 hodin - asi pět přestávek) průměrná spotřeba 4,9. Cesta zpět byla též v noci ale jen 9 hodin a průměr 5,5. Pravda je že jsem tankoval tam i zpět na Shellce Power naftu. Je to znát na spotřebě- najedu na nádrž tak o 80 km víc.
ivošek
Příspěvky: 37
Registrován: sob srp 12, 2006 9:46 am

Re: Těsně před koncem záruky

Příspěvek od ivošek »

bruzekp píše:Riu už bude v listopadu dva roky a na tachometru necelých 93 tis. km. Garanční kontrola na 90 tis. km stála 5600 kaček. Ještě jsem objednaný na kukačku- něco vrže v kufru-prý těsnící guma. Spíš si myslím že nějaký plast. Před garancí a taky před dovolenou (asi 14 dní) mi nedal jeden mladík přednost a já mu to dal na "komoru". Náraz přední částí mého vozu do jeho pravého boku asi ve 40 km rychlosti. Dost mě překvapilo, že jsem jel smykem 30 metrů na mokré vozovce a nefungovalo ABS. Jindy při brždění třeba na písku ho na pedále cítím, někdy až moc dlouho. Ale při blokování kol v přímém směru se neuvedlo v činnost.... Další drobnost- bagy nebouchly... Možná malá rána.... Zlomená kapota, prasklý nárazník, světlo, oba chladiče, příčka atd. Oprava 97 tis. Kč :shock: Ale vaky nebyly venku. Možná dobře-třeba pak by škoda byla vyšší než cena auta a bylo by na odpis :P . Co se týče spotřeby: dovolená Itálie - cesta tam asi 880 km v noci (celkem 12 hodin - asi pět přestávek) průměrná spotřeba 4,9. Cesta zpět byla též v noci ale jen 9 hodin a průměr 5,5. Pravda je že jsem tankoval tam i zpět na Shellce Power naftu. Je to znát na spotřebě- najedu na nádrž tak o 80 km víc.
Jsi zdráv?? A jestli, tak k čemu vystřelený airbag?? :wink:
bruzekp
Příspěvky: 10
Registrován: stř úno 22, 2006 9:07 pm

vaky

Příspěvek od bruzekp »

No asi abych měl víc důvěry k vozidlu. Myslím, že je k tomu aby v případě nárazu došlo k jeho aktivaci.
Otázka je kde je hranice jeho aktivace při čelním nárazu. Předpokládal jsem že když dojde k prolomení příčky za chladičemi, že se aktivuje. Možná máš Ivoši jinou praxi.
vko06
Příspěvky: 22
Registrován: čtv dub 30, 2009 9:11 am

Re: Rio 1.5 CRDI

Příspěvek od vko06 »

s tym kolisanim otacok pri studenom starte : u mna sa to nastastie neprejavilo len som uz pocul o tomto probleme. zevraj to riesia prehranim software-u v RJ a vela ludi hovori ze po prehrani softu je auto na nepoznanie ..lepsi tah, nizsia spotreba a lepsie jazdne vlastnosti :) ...ja som so svojim CRDi na 100% spokojny, motor bezi ako svajciarske hodinky :)
KIA RIO 1.5 CRDi VGT, LX+, Polar silver
Odpovědět