Stránka 1 z 1

Chcípe za studena

Napsal: sob pro 17, 2016 8:49 pm
od Robert18
Ahoj,

mám v celku čerstvě Picanto rv. 2011 obsah 1.0 51kw najeto sotva 20tis. a mám v celku jeden problém.
Když mrzne tak po nastartování auto jede dobře, ale po chvíli jízdy 100 200m začne prskat a chcípne. Pokud nechám auto 5 min běžet na volnoběh před jízdou závada se neprojeví.
Stejně tak pokud je nad nulou, případně se závada jen projeví velmi krátkodobým poklesem výkonu asi tak na 5 sec a pak už zas auto jede normálně.

Zkusil sem výměnu svíček, protože nevypadaly zrovna moc dobře, ale protože sem věděl, že to je výstřel do tmy tak sem koupil BOSCH a né šíleně drahý NGK.
Chvíli se to jevilo jako dobrý a pak se to vrátilo do normálu.
Pokud by tady nikdo nevěděl, tak se snad časem závada odhalí tím, že už auto vůbec nepojede je to totiž čím dál horší.
Možnost Diagnostiky mám jen HEX - CAN kabelem pro VW pomocí OBDII standartu a žádné chyby nenalezeny.

škrtící klapka dobrý, vzduchovej filtr čistý, olej a olej filtr měněný a škrtící klapku sem kontroloval.
Auto předtím víc stálo než jezdilo.

Jo taky mi pořád v zatáčce hlásí jeden ze zadních pásů nepřipoutanou osobu ikdyž tam niko není jako, že si Manželka nemůže dát kabelku na sedadlo už jsme pochopili, ale tohle mi dost štve.

Díka za každý nápad Robert.

Re: Chcípe za studena

Napsal: ned led 28, 2018 6:53 pm
od Robert18
Nevěřím tomu, že by mi tady někdo dokázal odpovědět, ale přesto to zkusím.

Už jsem konečně zjistil co je špatně proč to chcípe. Chyba P0014 tedy proměnné časování výfukové vačky. Ventil jsem objevil (mimochodem na moc super dobrém místě), ale filtr pro tento super sytíém
který je u tohoto lenochoda určitě moc potřebný jsem nenašel. měl by být někde pod ventilem ale není tam nic

https://www.99rpm.com/hyundai/engine-va ... n-i10.html

u 1.0 je to zřejmě jinde.

Re: Chcípe za studena

Napsal: ned led 28, 2018 6:56 pm
od Robert18
Obrázek

Tady je 1.0 a opravdu tam není

Re: Chcípe za studena

Napsal: úte led 30, 2018 6:37 pm
od Robert18
Našel jsem stránku kde je možno studovat pokud je třeba řešit zapeklitý problém. Pro technicky zdatnější.

http://www.kifomanual.com/cvvt_oil_cont ... m-515.html