Stránka 1 z 1

Chcipe za jízdy

Napsal: úte říj 13, 2015 11:45 pm
od jiri.mach17
Zdravím Chlapy.Stala se mi taková nepříjemná věc. Sorento mi za jízdy začalo chcípat při větší rychlosti při prudším sešlápnutí plynu.Potom nejde nastartovat. Chytá mi to až potom co vystoupím zamknu a odemknu dveře.......Má s tím někdo nějakou zkušenost?

Re: Chcipe za jízdy

Napsal: stř říj 14, 2015 6:56 am
od Zdrahy
Jo, stalo se mi něco podobného, když jsem jel ve vyšších otáčkách (třeba předjíždění na dálnici) tak to z ničeho nic chcíplo.. Nemělo na to vliv vystupování ani nastupování, prostě jsem musel nechat auto chvíli stát a za chvíli šlo nastartovat. Bylo to čidlo otáček na klice. Nejdřív bez jakéhokoli hlášení, když se to stalo potřetí diagnostika to oznámila.
Teď mi pro změnu okolo 2000 otáček něco "cvaká" v motoru. Musím nechat zrepasovat vstřiky jestli to nedělá chaos v zapalování směsi a potom už ten vergl asi hodím ze skály. V zimě mi odešel jeden vstřik a od výměny auto hulí a teď ještě to cvakání.. Auto dražší na provoz jsem asi nikdy předtím neměl.. :)

Re: Chcipe za jízdy

Napsal: stř říj 14, 2015 6:49 pm
od Jirka N.
Já mám naprosto skvělé Sorento který bude mít zejtra narozeniny- vyrobený 15.10. 2008 a tak nenáročný auto na servis jsem ještě neměl. Jen jsem měnil nyní při 132 Tkm všechny kotouče a předtím jsem opravil ventil VTG který se zablokoval. Jinak nic.
To chcípání může taky udělat přicpaný filtr v nádrži nebo hlavní naftový filtr přes který nejde dostatek nafty při velkém zatížení. To pak vyhodnotí na nedostatečný tlak paliva a motor se odstaví.

Re: Chcipe za jízdy

Napsal: pon říj 19, 2015 1:04 pm
od faustpinballer
Jsou to vstřiky,tuhle anábázi už jsem absolvoval,zkoušel jsem vše, samozřejmě od nelevnějších věcí jako výměna čidla tlaku na railu,výměna přepadového ventilu atd. Problém vyřešil až repas vstřiků :)