Právě je stř zář 18, 2019 6:23 pm





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2016 2:55 pm 
Offline

Registrován: čtv bře 24, 2016 2:14 pm
Příspěvky: 3
Tak má zhoršenú akceleráciu pri 1600 otč sa nechce vobec rozbehnúť na 4 pr. st. to mi pred tým nerobilo. hneď sa bralo aj pri nižších otáčkach. teraz sa začne poriadne brať až pri 2000 otč pri 4 pr.st.


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2016 3:03 pm 
Offline

Registrován: čtv črc 18, 2013 10:46 am
Příspěvky: 122
Bydliště: Střední čechy
Pokud je motor linej, muze to by tim, ze to nenastavi spravne ty lopatky turba.
Nikdy jsem to nerozebiral, ale sundej hadicky a zkus se do toho opatrne podivat, za to asi nic nedas.

_________________
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2016 3:07 pm 
Offline

Registrován: čtv bře 24, 2016 2:14 pm
Příspěvky: 3
TommyBoy píše:
Pokud je motor linej, muze to by tim, ze to nenastavi spravne ty lopatky turba.
Nikdy jsem to nerozebiral, ale sundej hadicky a zkus se do toho opatrne podivat, za to asi nic nedas.



OK vyskúšam to či to nieje upchaté alebo čo

Zatial ďakujem za radu a dám vedieť ako som dopadol


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2016 11:52 pm 
Offline

Registrován: stř lis 26, 2008 10:06 pm
Příspěvky: 930
Je to ventil ovládání VTG a já ho opravoval když mi Sori stál řadu měsíců v garáži a bez pohybu. Pak v něm se přilepila gumová klapka ventilu a tím se ten ventil vřadil ze správné funkce. Byly stejné příznaky s tím během motoru.Rozebral jsem ho i když je nerozebíratelný dle tvrzení výrobce. Ale po rozpertlování nerezového kroužku který spojuje obě části jde pak rozložit a vyčistit. Je tam i malý molitanový filtr s odvětráním do atmosféry a ten je třeba taky vyčistit. Je to modelářská práce a komu se do ní nechce tak nový stojí něco mezi 6 a 7 TKč.

_________________
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2017 4:15 pm 
Offline

Registrován: ned led 22, 2012 11:29 am
Příspěvky: 21
doplňuji po čase svůj příspěvek ... Sorento jezdí stále jako víno. Už nenajezdím tolik km co dříve. Mám nové auto, tak to střídám, aby se i sorento hýbalo. Jezdí startuje svěle. 245tkm
Na jaře si ho vezme manželka a bude s tím dojíždět asi 35km do práce. Líbí se jí, jak je to pohodlné a je ráda, že se nepodařilo prodat. Nabízených 80tkč by nás nevytrhlo, peníze nutně neptřebuji, tak ho radši dojedem, dokud to pujde. Stejně se teď prodávají jen sračky, to s mým sorentem najedem v pohodě 3x víc než jakýmkoliv novým autem. Kupovali jsme ho jako zcela nové, tak víme co máme.
Nechal jsem udělat komplet antikorozi spodku, vyměnily se kotouče-brzdy, a dal jsem nové LED žárovky do světlometů http://www.quadprofi.cz/e-shop/cs/zarov ... 000lm.html
svítí to skvěle. Doporučuji. V toyotě máme tohle: http://www.quadprofi.cz/e-shop/cs/zarov ... 000lm.html
Průběžně dávám aditiva Mathy-F a občas Mathy-AGR (čištění EGR kanálu/ventilu). V prosinci jsem byl na STK, emise pěkně naplno a? saze nebo jak se to jmenuje 61/61/60/59/60, ha! I technik říkal, že paráda. Říkám jasně, vždyť ho taky krmím aditivy. Všechno je jak má, auto nekouří. Mám i v motoru Mathy-M, v převodovkách Mathy-T. Na 15tkm si to nevezme žádný olej, co tam naleju to tam najdu. Na podzim jsem udělal extra výplach jednu dávku čistým olejem. A pak zase Mathy-M a 5W30 a jak si pochrochtává. Sice to není žádný závodník, ale jinak super auto.
Tak jak se říká ... čecháček si umí jen stěžovat ... tak já momentálně musím chválit. čas od času, jinak by to ostatním mrzoutům bylo moc monotónní a otravné.
zravím sorentisty

_________________
Kia Sorento 2,5 CRDi 4x4 TOD 2006
(mod 2005-2006)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: úte pro 05, 2017 7:19 pm 
Offline

Registrován: stř lis 26, 2008 10:06 pm
Příspěvky: 930
Tak brzy budu mít 160 000 Km a vstále super a to již 9 rok. Je to na dnešní dobu zázrak aby auto vydrželo tak dlouho bez větších závad. V září jsem namontoval zadní nápravu s LSD samosvorným diferákem a teprve včera na sněhu jsem mohl vyzkoušet tu změnu. A vyplatilo se to náramně, Sori se na zpátečku v kopci rozjel jako za sucha. Takže permanentní pohon 4x4 a LSD diferák je super varianta a jsem rád že ABS a ESP nijak neprotestuje. Zatím jsem se nesetkal s touto variantou zde v Evropě a tak je to asi jediný EX z roku 2008 s takovouto konfigurací.

_________________
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: pát pro 15, 2017 12:13 am 
Offline

Registrován: stř lis 26, 2008 10:06 pm
Příspěvky: 930
Další postřeh s LSD diferákem a TOD systémem. I na ledovatém povrchu se podařilo vycouvat do kopce a to jsem dříve nedal. Je to bezvadná kombinace a díky náhodě jsem takto zlepšil parametry Soriho.

_________________
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 25, 2017 8:34 am 
Offline

Registrován: pát pro 22, 2017 10:18 am
Příspěvky: 1
Cau potreboval by som poradit.Mam sorento 2003 D 2,5.Asi pred mesiacom mi prestala zaberat predna naprava.Na palubnej doske sa mi zelena kontrolka signalizujuca low 4x4 /koliesko mam v pozicii auto/ sama rozsvieti a po chvili zhasne opakovane niekolko krat samovolne pocas jazdy.Momentalne funguje len zadny nahon.V servise im pocitac ziadnu chybu neukazal.Dik za aku kolvek pomoc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: stř pro 27, 2017 12:55 am 
Offline

Registrován: stř lis 26, 2008 10:06 pm
Příspěvky: 930
Myslím že problém může být v kabeláži od převodovky k ŘJ a taky v konektorech. To protože se na diagnice nic neukázalo a v ten moment bylo vše OK.Jsou to vady na vrub stáří auta.

_________________
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 12:18 pm 
Offline

Registrován: stř lis 26, 2008 10:06 pm
Příspěvky: 930
Tak skoro po deseti letech budu řešit intercooler, který má na sobě trhliny ve svárech a to pozoruju již od roku 2015, ale nyní to nabralo rychlejší proces zkázy. Když jsem se stavil v Kie tak nabídnutá cena byla šílená a to 22 822 Kč a to za holý a bez elektrického vntilátoru. Přitom na Pajero mě stál originální Japonský cca 6600 Kč včetně DPH a je přibližně stejně výrobně náročný. Tedy KIA to s cenama přehání. Proto nyní bádám po jiném Intercooleru z Tunning sortimentu, tím bych se vyhnul opakování rozpadnutí původního intercooleru, který zlobí snad u všech FL Sorent po větší porci kiláků.

_________________
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: pon úno 05, 2018 1:06 pm 
Offline

Registrován: stř bře 04, 2015 3:31 pm
Příspěvky: 16
Už jste viděli ??

Sorento 2019
https://youtu.be/4WjpzubCoBo

_________________
KIA Sorento 2,5 EX, r.v. 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: úte pro 11, 2018 11:50 pm 
Offline

Registrován: stř lis 26, 2008 10:06 pm
Příspěvky: 930
Tak Sorento je již 10 let staré a jen za dnešek jsem s ním ujel 1247 km a to do Německa pro přídavné topení Webasto. Sehnal jsem ho včetně držáků a protože je to jen neřízené topení které pomáhalo rychleji ohřívat motor v zimním období, tak jsem ještě koupil včera nové Webasto Termo top C a to přijde osadit do držáku toho původního provedení a takto budu mít nezávislé naftové topení. Jinak Sori jezdí super a brzy bude mít 180 000 Km.

_________________
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sorento - moje zlaticko
PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2019 3:37 pm 
Offline

Registrován: stř lis 26, 2008 10:06 pm
Příspěvky: 930
Nyní ve sněhové kalamitě je Sori super a díky přestavbě na samosvor v zadní nápravě a seriové permanentní 4x4 + zvýšení podvozku je super offroad. Najeto 181 500 km

_________________
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | suzuki-forum.cz