Tuning Cee'd

sTiLL
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 28, 2007 8:07 am

Příspěvek od sTiLL »

Majk píše:Grafy super,ale stále nevím jak je to se zárukou!
K těmto Tě poslal prodejce,teoreticky si tam můžeš dát naložit
maximum a když něco nevydrží,tak půjdeš do Kii a budeš chtít
svou sedmiletou záruku na pohonné ústrojí???? :shock:
Asi hej, vraj ten motor dali hlavne vyladit, nie natunovat na maximum....musim tam skocit na dlhsiu debatu.
Reklama
 

Tony
Příspěvky: 89
Registrován: ned led 28, 2007 3:46 pm
Bydliště: Nošovice

Příspěvek od Tony »

sTiLL píše:
Majk píše:Grafy super,ale stále nevím jak je to se zárukou!
K těmto Tě poslal prodejce,teoreticky si tam můžeš dát naložit
maximum a když něco nevydrží,tak půjdeš do Kii a budeš chtít
svou sedmiletou záruku na pohonné ústrojí???? :shock:
Asi hej, vraj ten motor dali hlavne vyladit, nie natunovat na maximum....musim tam skocit na dlhsiu debatu.
skoč skoč a pak dej vědět jak si dopadl
Kia cee´d 1,6 CRDi EX+ béžový prostě kocourek :-)
Lukáš
Příspěvky: 132
Registrován: pát srp 17, 2007 9:54 pm

Příspěvek od Lukáš »

no nevim, ja si myslim ze za hodne penez malo muziky.... 16% nahoru je podle meho malo..... mame v ceedu chip a na dvojku na suchu to hrabe, chip je +25% , brzo bude graf z brzdy
Vlasta
Příspěvky: 84
Registrován: čtv kvě 31, 2007 7:47 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasta »

Je to čistě můj názor,nic víc-mě to přijde jako zbytečnost..Už ted to je lepší než spousta jiných motorů..Stejně jako já jsi taky rádi dopřejete jinou jízdu než ostaní,víte co myslím...Já jich moc stejných nevídám a když to není nějaký o hodně nadupaný motor,tak se většina nečape...Už i vím,že i octavka s 1.9TDi jedině s motorem PD (135koní)je v pohodě,ale ty ostatní nemají moc šancí..To je os.zkušenost..Dneska po dálnici jsem na 5ku ze 110km/h zrychloval stejně jako 407 SW 2.0 HDi a ve 170km/h radši uhnul...Ještě jednou říkám,že je to dle mého zbytečnost a je lepší způsob,jak ty peníze utratit :wink:
Lukáš
Příspěvky: 132
Registrován: pát srp 17, 2007 9:54 pm

Příspěvek od Lukáš »

jasny, ale dejme tomu ze nas chip je za cca 10k a ne za 25k
mas pravdu ze vetsina aut ti uhne, ten motor je tak pruznej a vykonej ze i mondea a nektery oktavky a obcas i blba A4 a 1,9TDI uhne :wink:
sTiLL
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 28, 2007 8:07 am

Příspěvek od sTiLL »

Lukáš píše:jasny, ale dejme tomu ze nas chip je za cca 10k a ne za 25k
mas pravdu ze vetsina aut ti uhne, ten motor je tak pruznej a vykonej ze i mondea a nektery oktavky a obcas i blba A4 a 1,9TDI uhne :wink:
Ja myslim ze narast v konoch je menej podstatny, dolezity je narast krutiaceho momentu, ten je pri predbiehani dolezitejsi a ten narast je myslim velmi slusny (322Nm), ba povedal by som ze spojka to nemusi dlhodobo zniest - ved konkurencne 1,9Diesle maju okolo 130k a nieco cez 300Nm... Zavisi ci je tam spojka co sa montuje do 2,0CRDi motora, ked hej tak pouvazujem aj ja o chipnuti. :)
Tony
Příspěvky: 89
Registrován: ned led 28, 2007 3:46 pm
Bydliště: Nošovice

Příspěvek od Tony »

ten kroutak je 305, ne? jako po čipu
Kia cee´d 1,6 CRDi EX+ béžový prostě kocourek :-)
Cobra_Ike
Příspěvky: 20
Registrován: pát zář 14, 2007 12:27 pm
Bydliště: Praha_Vychod
Kontaktovat uživatele:

TUNING Benzin

Příspěvek od Cobra_Ike »

nevite nekdo co se da udelat s benzinovym motorem 1,4cvvti od Kia Ceed aby to jelo trochu vic? chip asi moc nepomuze podle me...a tak premyslim o vyfucich a sani...co myslite?
Kia Ceed 1,4 CVVTi
Cobra_Ike
Příspěvky: 20
Registrován: pát zář 14, 2007 12:27 pm
Bydliště: Praha_Vychod
Kontaktovat uživatele:

TUNING Benzinovyho motoru

Příspěvek od Cobra_Ike »

nebo taky me napadlo vymenit treba i svycky za nejaky sportovni..ja chci zrychleni z 0-100 trochu zlepsit a taky maximalku..ale nechci nejak extremne..staci treba 20 koniku. mate nejake napady? dik
Kia Ceed 1,4 CVVTi
MP1
Příspěvky: 27
Registrován: pát črc 27, 2007 2:57 pm
Bydliště: Michalovce

Re: TUNING Benzinovyho motoru

Příspěvek od MP1 »

Na viac koní treba myslieť pri kúpe auta. Teraz vyhodíš veľa peňazí za málo výkonu. Ja by som išiel cestou turba. No myslím si, že motor 1.4 je už pri hranici svojho výkonu. Ďalšie zvyšovanie výkonu bude na úkor životnosti.

Môj osobný názor : neoplatí sa zvyšovať výkon motora 1.4 a 1.6 benzín za žiadnú cenu.
Cobra_Ike píše:nebo taky me napadlo vymenit treba i svycky za nejaky sportovni..ja chci zrychleni z 0-100 trochu zlepsit a taky maximalku..ale nechci nejak extremne..staci treba 20 koniku. mate nejake napady? dik
1.6 EX AT
Cobra_Ike
Příspěvky: 20
Registrován: pát zář 14, 2007 12:27 pm
Bydliště: Praha_Vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cobra_Ike »

no ja jsem si nevybiral motor vis, ja jsem mel velkou slevu na tento vuz..na jiny motory bych nemel takovou slevu..no nevadi, holt budu muset se smirit s timhle motorem...
Kia Ceed 1,4 CVVTi
Lukáš
Příspěvky: 132
Registrován: pát srp 17, 2007 9:54 pm

Příspěvek od Lukáš »

1,4 je sice linejsi, ale jezdit se s tim da :) maximalku jentak nezmenis :) jedine akceleraci a ta se provadi bud odlehcenim vozu a ostatnima uprava :) chip na tak nizky objem je zbytecny a ne moc ucinny, takze tuto cestu nedoporucuji.. spis bych volil, studene sani, svody (komplet od hlavy az po kocovku) mozna ostrejsi vacku :)
bohuzel jsem zatim nenasel nic z vyse zminenich dilu od tuningovanych firem
Vlasta
Příspěvky: 84
Registrován: čtv kvě 31, 2007 7:47 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasta »

záleží jak s ním budeš jezdit..já mám výhodu,že často jezdím po dálnici a dostal jsem z něj 200km/h
http://www.youtube.com/watch?v=5T4DdFWg0sA
MP1
Příspěvky: 27
Registrován: pát črc 27, 2007 2:57 pm
Bydliště: Michalovce

výkon

Příspěvek od MP1 »

Cobra_Ike : Načo si kupoval najlacnejšiu a najslabšiu výkonovú verziu auta s veľkou zľavou a teraz chceš zvyšovať výkon. U nízko objemových motorov sa to jednoducho finančne nevyplatí. Vačka, komplet zvody sú dosť nákladný špás.
Vyplatí sa Ti to len keď nevieš čo s peniazmi.
Ja som kupoval Kiu Ceed aj kvôli záruke. Kto Ti dá 7 rokov záruku na automat a motor?
Nevadí Ti, že prídeš o záruku?

Ja keby som uvažoval o tuningu beriem verziu 2.0 turbodiesel.

Ešte by bola možnosť zvýšenia výkonu posunom obmedzovača otáčok na 8000 ot/min, za predpokladu, že životnosť motora nehrá žiadnú úlohu.
Potom by nastala otázka, či by palivový systém dokázal dodávať motoru dostatočné množstvo benzínu. ( asi nie - výmena vstrekov, palivového čerpadla, cena preprogramovania RJ, alebo ju nahradiť programovateľnou RJ, vačka, zvody, brzdy.) A tu sa dostávame cenou hardwarových uprav motora cez 150 tisíc SKK/CZK = zbytočne natlačené peniaze do slabého motora,neistá životnosť, neprejde emisnou a technickou kontrolou.

Nechaj to tak, neodrádzam Ťa, ale neskôr by si ľutoval. O nejaký čas 1.4 predáš a kúpiš iné, silnejšie.
1.6 EX AT
Cobra_Ike
Příspěvky: 20
Registrován: pát zář 14, 2007 12:27 pm
Bydliště: Praha_Vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cobra_Ike »

tak ja si to udelam jinak, kdyz to nejede moc rychle tak aspon upravim vzhled. cekam na chrom 17" kola, necham si udelat folie na auto a na jare koupim narazniky a prahy od verze XR..snad me to uklidni..
p.s. kdybych nevedel co s penezma tak bych si urcite nekoupil kia ceed :) ale treba BMW, Mercedes, Lexus atd...:)
Kia Ceed 1,4 CVVTi
Odpovědět