Sorento - moje zlaticko
Re: Sorento - moje zlaticko
No fuj... co to je?
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
- Reklama
Re: Sorento - moje zlaticko
3,2 litru diesel-Pajero-Dakar
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Po cca měsíci jsem chtěl se Sorim vyjet z garáže a co bylo překvapení tak chytnul na tři válce a pak se později přidal čtvrtej. Nejde za plynem a odvzdušnění pomohlo jen trochu. Je jako v nouzáku a asi se urazil když má za vratama Pajero které nijak neprotestuje a funguje skvěle. Sori má čistou naftu v nádrži a tak by si nemusel vymejšlet blbosti.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Vyměnil jsem těsnící kroužek na odvzdušňováku na filtru a žádný zlepšení. Motor startuje skvěle, jenže nejde dobře do otáček a kouří bilomodře. Tedy snad vstřik nebo žhavicí svíčky. Tedy aby se auto samo porouchalo během stání to jsem ještě nezažil. Zlatý Pajero se vstřikováním 190 Bar kde vstřiky stojí poměrně málo oproti Sorentu s cca 1200 Bar.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Myslim ze vadne zhaveni poznas jen pri startu. Kdyz se motor ohreje tak uz na to nema vliv.
Leda vstriky nebo tlak obecne.
Jeste mozna turbo, resp. hadicka podtlakoveho ovladani?
Leda vstriky nebo tlak obecne.
Jeste mozna turbo, resp. hadicka podtlakoveho ovladani?
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
Budu to muset celý zkontrolovat, aby se to smo pokazilo je rarita. Možná to bude nějaká hadice nebo vstřik, z vejfuku šla jako nespálená nafta protože na zemi byl flek od sazí a něčeho mazlavýho. Jde neochotně do otáček a teprve po delší době stouptne tlak turba na normální hodnotu a motor se rozběhne na vyšší otáčky. Tak začnu hadicema a pak se uvidí.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Ale to je napuosto nomáuní Jiuko,i Úďa to říkal.Nové je nové a kurevsky rychle stárne a potom se sere a sere.Vzpomeň si na moje slova pár let zpět.
Re: Sorento - moje zlaticko
Díky poznatkům z netu jsem se pustil do kontroly elmag. ventilu který řídí podtlak k turbu a asi ten je příčina. Když jsem odpojil podtlak tak motor běžel do 2000 ot jak hodinky a dál již s neklidem. Předtim to bylo přesně obráceně od 2000 ot to běželo jak hodinky. Tedy snad jen taková prkotina a nic mechanickýho. Je to daň za vyšší výkon, stará 103 Kw verze je jednoduchá a toto nemá.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Jó,pravdu máš synek,jak vozy tahaly krávy bylo to v cajku,jak zapřáhli koně,museli je začít kovat....
Holt žlutí matlalové.
Holt žlutí matlalové.
Re: Sorento - moje zlaticko
Sorento je stále v garáži nepojízdný, nebyl na něj čas a dva měsíce jsem dělal na Pajeru - zarezlé excentry na obou nápravách a nemožné nastavit geometrii, dále koroze na plnícím potrubí nádrže a na nádrži zvenku. Tedy vše nové na podvozku včetně postavení nové zadní nápravy a když porovnám původní ceny u nás- Sorenta a Pajeda tak moje verze Dakar sice stála jako nová 1,4 mil, ale je to tak složitý auto že vlastně bylo levnější poměrově než Sorento který v mé výbavě bylo ceníkově okolo milionu. Jenže já ho koupil za větší polovinu jako nový a tak nemůžu nadávat.
U Pajera čeká všechny majitele stejnej osud jako jsem měl já, i verze 2014 má stejně vše řešený a tak koroze díky zachycenému blátu okolo nádrže se týká všech a excentry taky.
U Pajera čeká všechny majitele stejnej osud jako jsem měl já, i verze 2014 má stejně vše řešený a tak koroze díky zachycenému blátu okolo nádrže se týká všech a excentry taky.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Jirko, jak si vubec muzes dovolit na Sorento foru napsat, ze kasles na svoji nejlepsi Kiu a vopravujes misto toho nejakou japonskou sragoru.
To chce ban
To chce ban
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Sorento - moje zlaticko
Neboj Sorento budu opravovat v září, bude třeba na zimu
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: Sorento - moje zlaticko
jirko jdeš dobrou cestou stejně nakonec koupíš toyotu
Re: Sorento - moje zlaticko
Toyota je taky moje volba, v USA se dostane super verze . Z Evropské produkce nic nechci, šetření ve výrobě a malé obsahy nejsou pro mě atraktivní.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Sorento - moje zlaticko
Dneska jsem opravil VTG ventil který způsobil ten velký problém na chodu motoru. Každý mi sice doporučoval vyměnit podtlakovou regulaci turba a že to bude na 100 % ta závada. Jenže pokusama jsem zjistil že regulace je OK, ale neřídí jí ten ventil který stojí více než 6000 Kč. Takže jsem rozebral nerozebíratelnej ventil a unvitř zjistil přilepenou klapku a znečištěný filtr do atmosféry. Takže jsem to vyčistil, poskládal, slisoval, namontoval a hned motor běžel v celém rozsahu oráček . Ten ventil si opatřím náhradní, dost trpí provozem a nevydrží navěky. Vyměnit se dá na ulici za 5 minut a tak je lepší ho vozit sebou než jet domů na nouzák.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm