závady

Odpovědět
hoja
Příspěvky: 14
Registrován: pon srp 07, 2006 3:25 pm

závady

Příspěvek od hoja » sob říj 21, 2006 10:36 am

...začala mi pri brzdení preblikávať, prípadne aj po zatlačení pedálu svietiť kontrolka "break.." Kvapaliny mám dosť, brzdenie je normálne, žiadny "makký" pedál, či ťahanie do strany. V čom môže byť príčina?
hoja

Reklama
 

ivošek
Příspěvky: 37
Registrován: sob srp 12, 2006 9:46 am

kontrolka brzd

Příspěvek od ivošek » pon říj 23, 2006 1:27 pm

Zdravím, právě řeším stejný problém..
V mém případě jde ale o únik brzdové kapaliny, sice v minimální míře, ale na problikavájící kontrolce se to projeví, jinak také ne..
Určitě bych se nebál dolít brzdovou kapalinu na MAX a vyzkoušet to, v mém případě tím odstraním problém.

hoja
Příspěvky: 14
Registrován: pon srp 07, 2006 3:25 pm

Příspěvek od hoja » pon říj 23, 2006 6:20 pm

...díky, pomohlo to. Netušil som, že to tak citlivo reaguje. Brzdovka bola v nádržke v úrovni medzi ryskami a predsa preblikávala...
hoja

bagounek
Příspěvky: 21
Registrován: úte srp 08, 2006 4:20 pm

Brzdová kapalina

Příspěvek od bagounek » ned pro 02, 2007 2:37 pm

Setkal jsem se se stejným problémem u Picanta. Při intenzivním brždění se na palubovce rozsvěcovala kontrolka - červeně BREAK. Ale na autě je najeto něco přes 20 tis. km tak opotřebení brzdových destiček by to nemělo být. Přečetl jsem si rady na tomto fóru a mrknul se na stav brzdové kapaliny a tak jsem tam dolil DOT 3, u pumpy za 52,- Kč /0,5 l a už je to fajn. Už při brždění nesvítí.

Třeba se Vám bude hodit :)
V manuálu PICANTO je doporučeno
brzdová/spojková kapalina FMVSS116 DOT-3 nebo DOT-4 0,7 - 0,8 l,
kapalina posilovače řízení PSF-III,
olej pro automatickou převodovku s rozvodovkou ESSO JWS 3314,
olej do ruční převodovky API servis GL-4 (SAE 75W-85, trvalá náplň), motorový olej pro Evropu API servis SH nebo výše

hoja
Příspěvky: 14
Registrován: pon srp 07, 2006 3:25 pm

závada na zámku dverí

Příspěvek od hoja » ned pro 02, 2007 5:12 pm

Možno sa niekomu bude hodiť moja skúsenosť s ĽP dverami. Nedali sa odomknúť ani zvnútra, ani kľúčom. Prístup k zámku zvnútra nulový, pretože tapacírung sa bez poškodenia nedal odstrániť. Musel som si vyrobiť prípravok z krížového šroubováka, tým sa mi podarili povoliť dve skrutky. držiace tapacírung a hork-ťažko som sa dopracoval k zámku po vyšroubovaní kľučky. Na príčine bola prasklá pružina v dvernom zámku, ktorá spôsobila, že mechanizmus bol stále zamknutý.
Prístup k niektorým závadám na tomto miniaute je hrozný. Stačí spomenúť výmenu žiarovky v predných svetlometoch.,
hoja

Odpovědět